چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

معرفی هتل های زنجیره ای هایت | تاریخچه + بهترین هتل‌ها

  • کد خبر: ۱۹۳۱۱۱
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
معرفی هتل های زنجیره ای هایت | تاریخچه + بهترین هتل‌ها
گروه هتل‌های هایت از غول‌های هتل‌سازی دنیا به شمار می‌روند.

گزارش آگهی

معرفی هتل های زنجیره ای هایت | تاریخچه + بهترین هتل‌ها

گروه هتل های هایت از غول‌های هتل‌سازی دنیا از سال ۱۹۵۷در لس آنجلس آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده و با گسترش فعالیت مجموعه اکنون تحت برندهای مختلفی در دنیا فعال هستند. در ادامه با ما همراه شوید تا با تاریخچه و لیست بهترین هتل های زنجیره ای هایت در دنیا بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه هتل های زنجیره ای هایت

در ادامه به صورت خلاصه تاریخچه هتل های زنجیره ای هایت را برای شما گردآوری کرده‌ایم:.

  1. گروه هتل‌های هایت توسط جی پریتزکر در مجاورت فرودگاه لس‌آنجلس از سال ۱۹۵۷ افتتاح شد.

  2. در سال‌های پایانی دهه ۵۰ میلادی، جی پریتزکر و دونالد پریتزکر (برادر جی) درکنار همکاری سایر مشاغل خانوادگی پریتزکر، شرکت گروه هتل‌های هایت را توسعه دادند.

  3. در سال ۱۹۶۲، این شرکت به صورت گروه هتل‌های سهامی عام معرفی شد.

  4. در سال ۱۹۶۸، گروه هتل‌های اینترنشنال هایت توسط جی پریتزکر  تشکیل شد. (سهام آن به صورت عمومی عرضه شد)

  5. شرکت گروه هتل‌های هایت در سال ۱۹۷۹ و گروه هتل‌های بین‌المللی هایت در سال ۱۹۸۲ توسط خانواده پریتزکر به شرکت‌های خصوصی تبدیل شدند.

  6. در ۳۱ دسامبر ۲۰۰۴ میلادی تمامی دارایی متعلق به خانواده پریتزکز، به صورت یک نهاد واحد با یکدیگر ادغام شدند.

گروه هتل‌های هایت از سال ۱۹۵۷ فعالیت خود را آغاز کردند.

مهم‌ترین برندهای هتل های زنجیره ای هایت

اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید و به دنبال قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل‌های لوکس هستید، خوب است بدانید گروه هتل های هایت طبق دسته‌بندی‌ها و برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند. در ادامه با مهم‌ترین آن‌ها آشنا شوید تا با آگاهی بیشتری هتل مد نظر خود را انتخاب کنید:

مهم‌ترین برندهای هتل هایت

چند نکته جالب درباره هتل های زنجیره ای هایت

در ادامه با ۴ نکته جالب درباره گروه هتل‌های هایت بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ هتل دارد که در بیش از ۵۰ کشور جهان مشغول فعالیت هستند.

  • مجله فورچون در سال‌های گذشته هتل ‌های زنجیره ‌ای Hyatt را یکی از بهترین شرکت‌های آمریکایی معرفی کرده است.

  • جالب است بدانید اولین هتل Hyatt Regency در سال ۱۹۶۷ در آتلانتا افتتاح شد و عنوان اولین هتل آتریوم معاصر در جهان را دارد.

  • هتل هایت ریجنسی شیکاگو در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و رتبه هفتمین هتل بزرگ جهان با بزرگ‌ترین بار مستقل در جهان را دارد. این هتل با چشم‌انداز زیبا از رودخانه شیکاگو و جاذبه‌های گردشگری نزدیک آن طرفداران بسیاری دارد.

لیست ۴ تا از بهترین هتل‌های هایت در جهان

همان‌طور که گفتیم گروه هتل‌های هایت، از بهترین مراکز اقامتی دنیا شناخته می‌شوند و هر کدام در نوع خود خاص و لوکس هستند. در ادامه با ۴ تا از بهترین‌های هایت بیشتر آشنا خواهیم شد:

نام هتل گروه هایت

مشخصات

هتل پارک هایت هاداها، مالدیو

اگر به دنبال یک اقامت لوکس در مالدیو باشید، این هتل با ۵۰واحد اقامتی ویلایی با مجهزترین امکانات، پذیرای شما است.

هتل هایت ریجنسی لانگ بیچ، کالیفرنیا

هتل Hyatt از لوکس‌ترین مراکز اقامتی کالیفرنیا است. ۱۰۰رستوران داخل خود دارد و با ساحل اختصاصی، زمین گلف، استخر روباز و... بسیار مشهور است.

هتل انداز مائوی وایلی، هاوایی

این بوتیک هتل در جزایر هاوایی با معماری خاص و تفریحات جذاب با قلمرو ۱۵هکتار و دسترسی به قله، ساحل و جنگل، یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های دنیا است.

هتل گراند حیات، دبی

گراند حیات در دوبی، یکی از سازه‌های نمادین در قلب شهر به شمار می‌رود و به معنای واقعی مجلل و لاکچری است.

بهترین هتل های هایت در ایران

شرکت گروه هتل های زنجیره ای هایت در ایران، در دوره پهلوی در شهرهای چالوس، مشهد و تهران با نام هتل هایت خزر چالوس، هتل هایت تهران و هایت مشهد فعالیت داشتند. پس از انقلاب اسلامی ایران، این هتل‌ها تغییر مالکیت دادند.

این هتل‌ها اکنون با نام‌های هتل هما مشهد، هتل پارسیان آزادی خزر و هتل پارسیان آزادی تهران فعالیت دارند. اگر قصد اقامت در هر یک از آن‌ها را دارید می‌توانید به سایت‌های رزرو آنلاین هتل مانند جااینجاس مراجعه کنید. اطلاعات کامل هتل‌ها و امکان رزرو اینترنتی با قیمت مناسب در دسترس شما خواهد بود.

هتل هایت در ایران

جمع‌بندی

در این مطلب با تاریخچه گروه هتل های زنجیره ای هایت، معروف‌ترین برندها و هتل‌های آن آشنا شدید. هتل‌هایی لوکس و مجلل با بهترین امکانات در سرتاسر دنیا. پیشنهاد می‌شود در سفرهای خارجی خود لیست هتل‌های زنجیره‌ای Hyatt را حتما مد نظرداشته باشید.

سوالات متداول درباره هتل های زنجیره ای هایت

۱-گروه هتل های هایت برای کدام کشور است؟

این شرکت فعالیت خود را در لس آنجلس آمریکا آغاز کرد.

۲-هتل های زنجیره ای هایت از چه سالی فعالیت خود را آغاز کردند؟

از سال ۱۹۵۷

۳-قیمت هتل های Hyatt چند است؟

هتل های لوکس و مجلل زیادی با برندها و امکانات مختلف تحت پوشش هایت در سرتاسر دنیا مشغول فعالیت هستند. از این رو بهتر است قیمت هتل های مورد نظر خود را جداگانه بررسی کنید.

۴-آیا در ایران هم هتل های هایت هست؟

قبل از انقلاب در شهرهای مشهد، تهران و چالوس فعالیت داشتند. اکنون با نام‌های هتل هما مشهد، هتل پارسیان آزادی خزر و هتل پارسیان آزادی تهران فعالیت دارند.

۵-سایت هتل های هایت چیست؟

https://www.hyatt.com/

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->